سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نشانه های یک صدای خاص چیست

1- صدای شما مثل صدای بقیه نیست یا حداقل تلاش نمی کنید مثل بقیه باشید

شما صدای خاص خودتان را دارید و تلاش می کنید بهترین نسخه از خودتان باشید. شما نمی ترسید که نسبت به دیگران متفاوت باشید (این کار سخت تر از چیزی است که به نظر می رسد). تمایل شما بر این است که نسبت به دیگران متفاوت باشید. هیچ وقت نباید این اشتباه را انجام دهید که مثل دیگران باشید بلکه باید تلاش کنید که شخصیت متفاوتی نسبت به دیگران در کار خودتان داشته باشید.

2- اثر خاص خودتان را در آهنگ هایتان ایجاد می کنید

وقتی که می خواهید یک آهنگ را دوباره اجرا کنید، هیچ وقت نباید مثل خواننده اصلی آهنگ را اجرا کنید. گاهی شما نمی توانید درست مانند خواننده قبلی این کار را انجام دهید اما در اصل شما نباید بخواهید که این کار را انجام دهید. به بیان دیگر، شما باید کاری مستقل را ارائه دهید و اصلا نباید از دیگران تقلید کنید. با این وجود، وقتی که قرار است یک اثر تکراری از یک خواننده مثلا قدیمی را ارائه کنید، اول باید سعی کنید دقیقا کار خواننده قبلی را تکرار کنید ( در تمرین ها) و سپس باید تلاش کنید که این کار را مطابق با سبک خودتان ارائه دهید.

3- شما نسبت به صدای خودتان وسواس دارید و تلاش دارید تا کار خودتان را بهبود بخشید

این یعنی که شما باید بر روی قدرت، چابکی و تکنیک و عبارت بندی صدای خودتان کار کنید تا زمانی که بتوانید به سطح ایده آل مورد نظر خودتان برسید.

این موارد تماما نشانه هایی هستند که نشان می دهد شما خواننده ای با یک صدای منحصر به فرد هستید. شما نباید انتظار داشته باشید که این ویژگی خود به خود ایجاد شود بلکه شما باید سعی کنید که صدای خودتان را تقویت کنید، و این ویژگی منحصر به فرد را در صدای خودتان ایجاد کنید.